Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is this a good price for damage slip-ons ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Is this a good price for damage slip-ons ?

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=35596

  • #2
    you can get a full system for $650....so i dunno...kinda depends on your budget

    -

    Comment


    • #3
      Price, yeah I guess but do you want to ride around w/rashed pipes without being the rasher

      I paid $300.00 for the exact same ones off e-bay and the were "like new"
      "Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming WOW, what a RIDE!!"

      Comment


      • #4
        well, i bought.

        I'm somewhat happy.

        and yes, i'm on a tight ass budget.

        Comment


        • #5
          125 is pretty durn good.. (I got mine new for 275 though! But some ass backed over my bike and tweaked one. )

          So I just sent Yosh an E-mail asking how much replacement sleeves for the canisters would cost. (If the make them.. They gotta right? )

          You could just pop a new sleeve on and polish up the cap scratches once you can afford it!

          Hopefully soon I'll have part numbers and pricing for SS and for Carbon sleeves.. I'll keep everyone updated.
          I've got a huge penis, You've got a huge penis, even Tim over there, yup you guessed it, huge penis. Good, now that that's out of the way, let's go ride

          Comment


          • #6
            SS Sleeve kit = $66
            Carbon " " = $250

            Each can.. They come with Rivets.. I'm asking them to send me part #'s right now.
            I've got a huge penis, You've got a huge penis, even Tim over there, yup you guessed it, huge penis. Good, now that that's out of the way, let's go ride

            Comment


            • #7
              The reply..

              Our 18" replacement sleeve kits our part number SCO160RC(which include sleeve, rivets, rivet bands, nameplate, etc.) run $66.00 for stainless and $240.00 for carbon fiber, each. The rivets should be 1/8 X 3/16.
              I've got a huge penis, You've got a huge penis, even Tim over there, yup you guessed it, huge penis. Good, now that that's out of the way, let's go ride

              Comment

              Working...
              X