(sorry for my english, it will be difficult to translate but I will try)
The engine couldn't hold RPM. It could be a problem with ignition, because when you hold throttle in one position, the RPM are waving. The ignition could be in wrog time and sometimes you have less power, and after you get boost.
When the engine is cold, between 2500-3500rpm I get "back ignition"
You can check my dyno graph and see it isn't smooth.
I will write also in polish so maybe some guy could help me, or just translate it.
Wydaje mi się, że może być to problem z ECU. Silnik nie trzyma równych obrotów. Na zimnym silniku pomiędzy 2500-3500 obr/min łapie cowkę i słychac wtedy mocne uderzenie. Przy trzymaniu równo manetki, czuć, ze obroty falują. Czasami jest tak, jak by tracił zapłon i jest utrata mocy, po czym dostaje mocniejszego kopa, zwłaszcza przy jeździe przy małych prędkościach na 1 lub 2 (np przy jeździe w korku).
Maybe you know the answerwhat could be a problem? Should I change ECU. My TLS is french version from 2000 but I unblocked the power.
Comment